Sovmorgon!

Idag är första lördagen på länge jag får sovmorgon. Men nu ska vi ut till stallet och jag ska ta lite kort med min fjut kamera för det är fint väder. Vad jag önskar att jag hade min systemkamera nu. Men det brukar gå bra med min lilla när det är ljust. Får se om jag förljer med en sväng för Harriet har fått en spark i huvudet och mår inte så bra. Men kanske får rida mammas lilla vilding som inte har varit ute på typ tre månader( eller rättare sagt ingen har suttit på henne eftersom hon har varit skaddad) Men det ska nog gå bra. Hahaha det ska bli kul det med. Men det lutar mot att ta kort för min del. Tycker det är svin kul så jag hoppas verkligen att jag får råd med den sen!!!!!!! Men nu måste jag springa och bytta om och så måste jag städa upp rummet med. Brottom!

Vi borde ha en zebra i stallet bara för att det är fränt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0