Svårt!

Jag fattar inte hur svårt det ska vara och komma på något att önska sig av sin pojkvän. Släkten är det ju liksom pengar. Men vad ska jag önska mig av honom. Om han bara kunde förstå hur mycket jag kollar efter saker jag kan önska mig. men så vill jag vara helt nöjd med det jag önskar mig! Är lite petig med att inte önska mig saker jag inte vill ha. Sån är jag. Men jag får alvarligt snart panik. Det ända jag vill ha är typ ett pr uggs från hm bara för att ha ett par varma skor men dom känns så onödiga för dom är inte speciellt snygga och inte vattentätta. Så då strycker vi det. Och sen behöver jag typ underkläder, men det vill jag inte lägga på min pojkvän som skulle skämas igäll. Vad ska jag då önska mig. Har kollat igenom alla hemsidor alla internet affärer. Precis allt jag får damp på mig själv. jag brukar vara rätt duktig på att säga saker jag vill ha. men ärligt talat jag kan inte komma på något jag önskar mig! FÖRLÅT älskling men jag försöker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0