Tårarna har torkat!

Nu sitter jag hemma igen i mitt stökiga rum. SOm jag måste städa innan Marcus kommer hit och sover. Men begravningen idag var jätte finnt fast det kom en hel del tårar. Och jag har ätit lite för mycket idag kan jag ju säga, men vi får träna imorgon för idag är en fettis dag oxå. Hihihi ajjabajja mig. Men den här helgen borde man få gå upp lite i vikt men det blir skärpning på det på söndag igen! Men efter begravningen så blev det att äta smörgåstårta med alla som var på begravningen och det var riktigt trevligt. Sedan åkte jag och mamma ut till stallet och jag red ut en sväng själv på Harriet. Och det gick riktigt bra, det måste ha varit för att jag satt och sjöng högt för mig själv. Det måste allså varit därför. Så nu sitter jag hemma och väntar på att mamma ska göra iordning maten för är hungrig, eller egentligen inte men jag är sugen på ngt. Sedan duscha och städa rummet. Hinner jag det innan Marcus kommer? Det är dagens stora fråga!


Det var väldigt mycket finna blommor på farfars begravning!


Kommentarer
Postat av: Linda

<3<3<3

2010-11-12 @ 19:45:18
Postat av: ANdrea

Tack för att du bryr dig så mycket Lindis<3<3<3

2010-11-13 @ 09:51:18
Postat av: Linda

finns alltid <333

2010-11-15 @ 18:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0