Tårna helt röda!

Nu har jag kommit hem från skolan. Lite sent eftersom jag egentligen slutar klockan tre. Men jag var en gullig liten flicka och väntade på Lindis, för hon slutade efter oss. Så det fick bli så. Så jag och Lindis gick en promenad hem. För vi lär ju inte kunna cykla speciellt länge till. Eftersom det är så jävla halt. Det är ju stört. Men nu sitter jag och hungrar sönder. Tur att man ska till mormor och äta lite sen. Så jävla gott. Köttbullar! Mumms^^. Men nu ska jag se om jag orkar öppna kemi boken, eller läsa igenom pappret en gång, eller om jag gör det sen någon gån. Vet inte när eftersom Marcus kommer men det löser vi. Så ikväll blir det mys med Marcus! Men nu ska jag fixa lite saker och gå bort mot mormor.


Inte mycket val än att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0