Tro hopp och kärlek!

Det är tre ord pappa ofta säger till mig. Det är livets uppbyggnad. Det väver även in älska glömma och förlåta! När en männsika har lärt sig de här sex orden kan de gå vidare. Tro måste man för att klara av något. Man måste ha ett hopp om att det ska fungera. Och alla människor behöver kärlek. Pappa finns alltid där för en när man är ledsen. Och de tre orden gör en gladare för man vet att allt i sitt liv har en mening då. Han har alltid sagt till mig att alltid ta mig först i första hand, men det har ingen mening med att ta hand om mig själov när det finns andra runt omkring mig som behöver hjälp eller som jag bryr mig mer om. Så jag har konstaterat, Det händer inte bara saker för att man ska må dåligt utan för att man ska lära sig något av det. Så allt som händer mig bra som dåligt har något att göra med att jag ska förstå livets gåta? Och jag hoppas det tar lång tid för mig att lista ut den för att jag vill tillbringa mitt liv med mina vänner och Marcus.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0