Tyska plugg nu!

Nu har Marcus gått hem efter en underbar natt och kväll. Lika myxigt som vanligt. men något som börjar att bli dåligt är att jag ger mig så att Marcus vinner. Det är farligt! Så får det inte gå till. tjejer hjälp mig. Och sen är han så taskig att han skarattar åt mig när jag försöker vara farlig. Men han bårde akta sig ikväll för då blir det inte lätt för honom. Men idag ska jag skriva ner all vi har i tyskan och sedan så ska jag läsa igenom det kankse. Sedan blir det stallet med Mammi och Jeane. Och förhoppningsviss rida ut en sväng. För annars rider jag ut själv! Punkt slut. Sedan blir det att fixa sig iordning oh gå till Marcus, och sedan till Martin eller vart vi nu skulle. Ska faktiskt bli jäte kul att träffa marcus kompisar. Men nu måste jag skriva tyska. Puss!


Den ända jag har ögon för är Marcus Skogh^^.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0