Vaken tror jag!

Sitter här nästan klar ska bara sminka mig och fixa håret. Det borde väl jag hinna på 45 minuter. Sedan blir det att gå till skolan i en meter snö, det kan ju inte bli annat än kul Så vi får se om jag kommer ut till stallet. Annars får jag väl ta det någon annan dag. Men det är en plan på att åka ut till stallet iaf.

Har ni tänkt på hur mysigt det är att ha pojkvän/flickvän på vintern. Man kan bara ligga och hålla om varnadra. Och det bästa är att man inte fryser när man sover, för man får massa kramar. Hihihi jag älskart. Något som är himmla mysigt med är när man har fått ett gulligt sms på natten som man kan läsa när man går upp, det tycker jag med om. Och det är min älskling riktigt duktig på. ^^

Men nu ska jag fixa mig iordning och sedan försöka lura pappa och köra oss till skolan. Hoppas att han går på den det blåser ju så mycket. Måste komma på en bra ursäkt bara.!

Så här ser man ut bara man sätter foten ute:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0