Vaknat!

Nu sitter jag halv sovande vid skrivbordet och ska fixa det sissta som vanligt. Sminket och packa väskan. Sedan blir det att gå till skolan i snöovädrert. Men inatt har jag faktiskt sovit riktigt gott men jag saknade Marcus jätte jätte mycket. Men kudden han låg på när han var här luktar ju iallafall Marcus så jag har legat och luktat på den hela natten. Det är en lösning på att sakna Marcus lite mindre för när man sover känner man hans goda lukt, och man känner sig tryggare bara pågrund av det. Så det känns skönt. Men nu ska jag skicka ett sms till Marcus och se om han är vaken. Så skriver sen, tjau!

Det är det bästa som finns när Marcus håller om än tills man somnar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0