Varför gick jag upp så tidigt?

Nu är jg snart klar. Ätit frukost borstat tänderna, håret. Nu ska jag bara sminka mig och hoppa i kläder och packa väskan och det väntar jag med ett tag. Ska nog krypa ner i sängen igen och läsa lite engelska bok. Jag saknar min älskling och vi kommer inte ses fören på lördag för att idag är det damp med tjejerna. Ska bli riktigt trevligt. men påvägen hem måste jag uträtta några ärenden, och sen ska jag vara stark idag och inte äta något godis. Och blir jag det har jag lagt ned ett äpple och lite russin jag kan knappra på. Men nu blir det engelska bok.
- hämta nya p-piller( mina gamla är snart slut)
- fylla på mobilen
- gå till biblan och kolla efter vindkrafts fakta böcker.

Det är väl typ vad jag ska göra!

Jag bara älskar det här kortet, diggar kon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0