Världens undebaraste syster!

Nu har jag varit världens bästa syster och hjälpt min bror och baka muffins. men självklar var jag ju tvungen att göra några åt mig sjjälv med. Och så blir det att ta med sig till Hannis och Lindis. Och imorgon bitte blir det att gå med morgon muffins. Hahaha! Och sen har jag varit duktig och tränat  1h och 20min. Men plugga glömde jag. Så jag får gå upp skapligt imorgon och plugga lite. För nu är Marcus på väg hit och så måste jag ju hålla koll på muffinsen. Och sen pussa lite på Marcus. Så när Marcus har gott blir det att kolla igenom lite saker som måste fixas och sedan sova. Hihihi!


Ni ska få se mitt resultat sen men orkar inte lägga in bilden nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0