Znark!

Nu sitter jag och väntar på att min underbara pojkvän ska komma hem. Han har körlektion ( hoppas det går bra älskling) Sedan så blir det att äta kyckling som pappa ska göra till oss. Vad snäll han är. Tror han har insett att Marcus och jag är seriösa. Eller att Marcus är en bra kille. Det är så himmla kul för att i början sa pappa inte ens hej till Marcus utan han bara kolla argt på honom. Men pappa tycker nu att det är bättre att jag är med Marcus än att jag är ute och ränner. Och det är väl bra. Men så fort jag frågar om jag får göra något, så frågar han om Marcus ska med. Ska han med är det ingen tvekan om att jag får följa med. Det är ju lite kul. Sedan har jag ju två svarta jokrar i ärmen och dom heter Hannis och Lindis. Tror mamma och pappa skulle låta mig göra vad som helst med dom. ( Att dom inte vet att dom är helt galna det behöver dom inte heller veta, eller vad tycker ni?).
Sedan blir det tårta( som jag ska sätta nya smartisar på). Sedan blir det mys hela kvällen, och kanske lite plugg med. Hahahaha så ser min dag ut. MEn nu ska jag bädda min säng så att min pojkvän slutar klaga på mitt täcke^^!


Kommentarer
Postat av: Linda

haha, vadå vi är faktiskt ordentliga flickor :d <3

2010-11-30 @ 16:15:16
Postat av: Andrea

Sv: Ja det är ju klart!:D

2010-11-30 @ 18:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0