Zzzzzzzz!

Typ så trött är jag. Men idag har iallafall varit en hel mysig dag. Även fast det har varit snö och slask. På idrotten blev det vollyboll och det var himmla kul. Sedan blev det att smyga hem till Marcus. Och idag har vi haft en sådan där fettis dag, eller som jag kallar det mys dag! Så vi åkte ner med hans bror och köpte godis. Tack för att du körde ner oss Christian!  Sedan var jag modig med och åt mat oss Marcus. Fiskpinnar och potatismos, det var gott det smakade som pappas mat. Och då är det godkännt! Sedan blev det Toy Story 3. Kan säga att den är värd att se. Hahaha den var jätte rolig. Men sedan vid nio var det dags att gå hem. Och Marcus smög ner till garaget. Och nu tror jag att jag ska sätta mig och översätta lite i min engelska bok.  Så vi hörs imorgon. Ska försöka slänga in ett inlägg innan vi åker på farfars begravning imorogn.


Haha en bra barn film bara så ni vet det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0