Bortskämd?

Visst det kan väl vara skönt att vara bortskämd. Men egentligen vad lönar det sig egentligen. Vad vinner man av att få precis allt man pekar på. Vem vill ha allt i världen om man inte kan få det viktiga i Livet! Kärlek. Vem vill då leva bland alla sina kläder eller prylar. Det livet har jag redan testat och det är inget jag tänker testa igen. Jag lever hellre fattigt än att tillbringa mitt liv utan Marcus. Utan kärlek är man inget. Finns det någon mening med att ha mycket pengar om man ändå inte kan dela sitt liv med någon man älskar. Om alla i världen bara kunde förstå att livet handlar inte om att tjäna pengar, bli rik och framgångsrik. Livet handlar om mycket mer. Att hitta den rätta som man vill leva resten av sitt liv med. Att känna klicket direkt när man möts första gången. Det är något alla människor borde få uppleva. Jag vet att jag rredan har gjort det för jag har träffat Marcus. Han gör mitt liv bättre. För jag menar vilken kärlek kan mamma och pappa ge mig. Bara föräldra kärlek, och alla borde ha både det och någon som älskar en precis som man är. Jag har fått båda, hur jag nu har lyckats med det. Så ren fakta är att jag är mer bortskämd än alla på jorden för jag har kärlek runt omkring mig. Och jag vet hur det är att älska någon och att bli älskad. Det är värt mer än alla pryllar i världen! Att bara veta om att man blir älskad är den bästa känslan man kan ha. Men man får inte glömma Ta aldrig någon förgivet!!!! Det är farligt att leva med dom man älskar, man tar dom lätt förgivet men jag vill att (speciellt)Marcus och sen resten av släkten, och själklart mina vänner ska veta att jag kanske har tagit er för givet allt för länge men jag ska vissa vad ni betyder för mig. Att ni alltid har en plats i mitt hjärta. Men Marcus jag vill att du ska veta att du har största delen i mitt hjärta tillhör dig. Så jag är väl bortskämd iallafall!!!! Och jag väljer kärlek!!!!!

Jag väljer hellre kärleken än tusen prylar!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du förtjänar all kärlek som går att få både från Marcus, familj och vänner :D<3<3

2010-11-01 @ 21:43:31
Postat av: andrea

Du med Lindis:) du kommer hitta den perfekta killen snart det vet jag:)<3

2010-11-02 @ 13:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0