Galen kväll med Lindis och Maria!

Nu är man hemma från en galen kväll med Maria och Lindis. Riktigt trevligt. Vi åt tacos och såg på tv. Vill bara informera alla som ska till Maria Fille är inte farlig bara att han går i hög varv efter en måltid med tjejerna!(Marias hund). Sedan blev det mys och massa kort. Lägger upp några imorgon för Lindis hade sin camera. Men vi elva drog vi oss hemåt eller Lindis pappa kom och hämtade oss. Så himmla mysigt ute oss Maria mitt inne i skogen.
Men nu sitter jag och väntar på att Marcus ska komma för han har äntligen kommit hem från London. Så himmla skönt. Har saknat honom jätte mycket. Så nu ska jag fixa lite små saker och sen när Marcus kommer ska jag krypa ner i hans famn! Men ha en bra kväll på er!

Lindis och jag idag efter skolan!


Kommentarer
Postat av: Linda

sexigt värre :D du får lägga upp bilderna sen x) kan skicka dom eller lägga över på usb :p <3

2010-10-30 @ 10:53:21
Postat av: Andrea

Skicka dom på msn;)<3

2010-10-30 @ 12:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0