Hemma!

Kvällen med Marcus var helt underbar. Vad hade jag väntat mig liksom? Marcus är så jävla gullig hela tiden. Han har ju varit i London och så hade han köpt världens finaste armband till mig. Jag blev jätte glad men jag kommer ju inte våga använda det. Tänk om det går sönder. Jag kommer dö då. Usch jag får inte tänka sådana tankar. Jag kommer att bära det varje dag! Så länge jag inte är i stallet! Det var jätte fint. Silvrigt,blåt och så genomskinliga pärlor. Åhhh vad jag älskar den mannen. Morgonen blev inte riktigt som planerad men den blev bra ändå även fast jag kännr mig helt hemsk mot Marcus, eftersom jag flög upp ur sängen och sen stack. Tycker synd om honom men han borde ju ha vant sig vid min familj vid det här laget. I stallet gick det sjukt bra jag fattar inte hur det funkar egentligen. Men iallafall Harriet sköte sig jätte bra och jag ramlade inte av. Så det är ju alltid något.
Sedan var det hem och äta. Och nu sitter jag här nyduschad och ska fixa iordning mig för att åka till Marcus! Vad ska man ha på sig? Panik!!!!!! Ajja men nu ska h´jag fixa lite och sedan slänga mig iväg till Marcus och pussa lite på honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0