Ändrade planer!

Imorgon så blir det ändrade planer. Jag ska till skolan och sedan ska jag ner till gymmet och träna i en timme hoppa in i duschen och sedan så ska jag slänga mig på halv fyra bussen till stan. Ska kolla på kläning till Filips konfirmation( eller om jag ska ha den på älsklingens student det har jag inte bestämt än^^) och sedan så ska jag kolla på present åt mig själv från Lindis. Ska bli kul och leta efter det. Och det viktigaste av allt är att jag ska beställa student/ årspresent till äslklingen. Hoppsa att han kommer att tycka om den. Så mamma ska hjälpa mig med att beställa den i affären. Kommer att bli super bra men då vet ni hur det ligger till iallafall^^ Hoppas att ni sover gott inatt det kommer inte jag göra för jag ska sova utan älsklingen:( Älsklingen hade inte glömt mig han var här en stund men nu är han hemma och ska fixa inför imorgon och jag ska sova. Så god natt!

Har packat träningsväskan och lite skolböcker så att jag slipper det imorgon biti och då kan jag till och med sova lite längre^^
/Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0