Angående föregående inlägg!

Eller ja hur det nu blir!!!!! Jag tycker att det är fel av er( som har gjort det här) att ta ens kompis mobil och använda det imot henne. Jag tycker att Sanna är en jätte snäll och gullig. Menar det är väl jag som blev drabbad men det struntar vi i nu!!!! De som har hänt är att Sanna har blivit sviken av sina kompisar på riktigt. De hade tagit hennes mobil och skrivit till min älskling att hon älskade honom. Och gjort det till värsta saken. och jag kan säga att jag har lite dåligt sammvete eftersom jag inte var jätte glad på Sanna. Men nu när jag vet hur det ligger till och hur de behandlar henne så förtår jag henne och jag vet att hon inte har gjort det och att det är någon annan. Jag nämner inga namn men om ni läser det här så kommer ni ju känna er träffade och jag tycker det är himla fel av er att trycka ner och göra Sanna illa. Hon har inte gjort er något och man gör inte som ni har gjort. Tycker att ni är himla taskiga och inga bra vänner. Ni har liksom vissat hur en vän inte ska vara. Och jag tycker att det var fel av er att skriva massor av dumt på hennes blogg. Även fast man vet någons lösenord så behöver man inte vara dum. Bättre då att säga att man vet det så att hon kunde ha bytt eller något. ( vem vet hon kanske litade på er och då är det fan mer fel!!!!!) Tycker att ni ska tänka på hur ni behandlar andra människor innan ni behandlar dom som ni har gjort. Visst jag är inte världens bästa människa men jag försöker att inte vara elak mot någon. Och jag kan säga att det ni har gjort är väldigt elakt. Men ni verkar ju vara sjuka!!!!!
Nu när jag skrivit det här kom jag på att jag säkert kommer att se er varje helg men det skiter jag fulständigt i. Jag vet att älsklingen älskar mig även fast ni säger något annat till mig eller till honom. Nu får det fan vara skärpning!!!!!!!!!! OCH SNÄLLA SLUTA FNISSA I TV-RUMMET NÄR NI ÄR HEMMA HOS ÄLSKLINGEN,NI STÖR SOM FAN!!!!!!!!!

Tycker Sanna är en jätte söt tjej, hon skrev till och med ett inlägg om mig på sin blogg. http://sannavesterberg.blogg.se/
Men nu måste jag plugga kemi kommer inte att klara det. Jag får damp!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: sanna

Naw, tack <3

För tyckte ja de var kul att gå till basco o leka med honom men nu vet ja att julia e där jätte ofta så vill inte gå ditt. längre :'(

2011-04-12 @ 22:11:55
Postat av: maja

Hur många är det?

2011-04-12 @ 22:16:11
Postat av: Andrea

Sv: Som ja´g förstår så är dom två som håller på och det är inte okej!!!!!

2011-04-13 @ 07:22:45
Postat av: maja

Okej :(

Så jobbig för sanna

2011-04-13 @ 20:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0