Äntligen lov!

Nu har jag slutat för dagen och det innebär också att det är dags för påsklov. Fatta så himla underbart. En hel vecka att bara ta det lugnt på och fixa lite små saker som man inte hinner med på vardagarna. D.vs mina recept( som jag inte har fixat med på två veckor=() och själcklart att träffa älsklingen.
 Men på lovet så ska jag hinna med att rida Tingen, förhoppningsviss någon mer dag än vad jag brukar. Så ska jag försöka att träffa Hanna och Linda, det var länge sedan. Hoppas att vi kan sova över med^^ En riktig tjej kväll. På torsdag blir det att träna med Anna och sedan efter lunch så åker mamma och jag en sväng till Långnäs. Och förhoppningsviss så följer älsklingen med. men jag tror att vi skulle ta med Alva och Elsa ut. Det kommer att bli svin kul. Och så ska man självklart försöka att kläma in lite träning och massor av plugg. Inte så kul men det behövs verkligen. Och ett måste är att träffa älsklingen masso. Det här är vad jag ska göra på mitt lov. Vad ska ni göra på lovet?


Kommentarer
Postat av: Lindis

Åh ja vad roligt :D ni kan komma och sova här!! eller hos hannis det är bättre ;D haha <3

2011-04-16 @ 21:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0