Är duktig!

Okej jag får damp på mamma och pappa som sitter och ser på film och äter godis och sedan säger att dom inte är hungriga och att vi ska äta senare. Inte okej så nu har jag skalat potatis och börjat med maten. Känner mig rikgtit duktig faktiskt. Och sedan så efter maten så ska jag svulla som ett as. Har laddat ner 4 5 filmer för jag har en känsla av att jag ändå inte kommer att kunna somna ikväll. Och då kan jag lika gärna ligga och kolla på film. Och idag ska jag se på verkligen Andrea filmer. Äkta tjejfilmer. Sådana filmer som man inte ser med älsklingen^^ Då hade han ju tröttnat på mig för länge sedan ju!!! Och det vill man ju inte. Men nu när jag väntar på att potiatisen ska börja koka så ska jag kolla runt lite på nätet och se om man hittar något roligt^^ men hoppas att ni får en bra kväll! Tjingeling!!!

Åhhh är riktigt sugen på att baka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0