Är inne och kollar på!

För hoppningsviss så sitter jag på bussen och är påväg in mot stan och ska kolla på klänning till Filips konfa( eller om den blir till skolavslutningen) Men jag hoppas att den finns och att den passar. Och sedan blir det att kolla på studentpresent till älsklingen. Och den blir inte lika dyr som jag trodde att den skulle bli och det är ju alltid lite skönt. Kommer att gå på runt tusen lappen. Tycker det är lite lagom^^

Hoppas att den passar anars blir jag fan lack på det!!!
/Andrea


Kommentarer
Postat av: sanna

Jag måste prata med dig =( kan ja få ditt mobil nummer så kan ja skicka sms för vi e aldrig inne på fb samtidigt :(



MvH: Sanna

2011-04-26 @ 15:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0