Ätit mat!

Nu har jag ätit mat. Rester från igår. Det är himla gott kan jag säga. Mumms mumms. Men jag har suttit och pluggat lite kemi men nu orkar jag inte mer^^ Det börjar att snura mycket i huvudet efter ett tag. Men jag har iallfall hunnit kolla vad jag inte kan. Det käns skönt. Och sedan så har jag nästan fyllt älsklingens påskägg. Och det är lite kul för jag har fyllt det med exakt med 100kr godis^^ Mumms. Synd att man inte äter godis bara. Det hade varit gott med ett påskägg kan jag säga. Men nu ska jag fixa lite och sedan hoppas jag att älsklingen hinner att komma upp en stund. Men jag antar att de jobbar över idag. Och det gör dom rätt i eftersoom det är så fint väder ute. Det måste vara jätte skönt att jobba idag=) Men nu måste jag fixa lite saker innan jah somnar^^

Snart är all snö borta. Jag hoppas bara att alla stora snö högar försvinner snart^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0