Blogg test!

1. Har du fått en kyss den här månaden? ja
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Älsklingen så klart^^
3. Hur lång är du? 180
4. Vad väger du? 62,5 typ eller ligger där omkring och väger!
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Vet inte vad den heter
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: vet inte vad det stod har raderat alla mina medelanden
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta såklartJ
9. När såg du senast din pappa? I torsdags morse han är ju i berlin nu ju
10. Icke godkänt i något ämne? Neeej självklart inte
11. Mvg i något? jaaaaa
12. När vaknade du idag? 09:50
13. Vilken är din favoritplats? I älsklingens famn
14. Vilken plats föredrar du minst? Hemma själv utan min älskling, eller skolkoridorer
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? I ett hus med älsklingen
18. Hur många kuddar har du i sängen? 10st
19. Var har du bott/bor? Två ställen men båda i åtvid
20. Tycker du om kinamat? Hur gott som helst ju
21. Tycker du om kaffe? NEEEEJ
22. Vad dricker du helst till frukost? mjölk
23. Kan du spela poker? Nej jag har inget pokerfejs precis
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Nej men det skulle vara kul att veta
25. Vill du ha barn? Klart jag vill
26. Kan du några andra språk än svenska? ja
27. Har du någonsin åkt ambulans?   nej
28. Föredrar du havet eller en bassäng? hav
29. Vad spenderar du helst pengar på? Min underbara pojkvän
30. Är du cool? Inte precis
31. Kan du rulla med tungan? Japp:L
32. Vem är den roligaste människan du känner? Älsklingen eller Lisa.S
33. Vad har du för ringsignal? Har ingen aning den det var när jag stoppa i Sim kortet
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? japp

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min  panna som jag har kliat sönder
36. Kan du byta olja på bilen? Kanske jag tror det iallafall
37. Vilken var den senaste boken du läste? shoolen
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? Hihi kanske
39. Dansar du i bilen? hhaah neej
40. När var du i kyrkan senast? skolavslutningen
41. Hur många hål har du? Fattar inte ens frågan^^
42. Har du någon piercing?ja i öronen och vill ta i naveln men det blir inte fören nästa höst!
43. Har du någon tatuering? Nej men jag skulle vilja ha det, tycker det är snyggt men bara någon liten
44. Gillar du någon just nu ? kan man ju säga
45. Har du provat droger? ne
46. Provat röka eller snusa? Nejj absolut inte!
47. Har du pojkvän/flickvän? Ja och jag harvärldens underbara pojkvän
48. Vad är ditt mobil nummer? 0768403265
49. Vad ska du göra ikväll? Mysa med älsklingen med en stor påse naturgodis och sörja att jag har mensvärk
50. Har du några syskon? 1 bror
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? 0,000:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0