Dagen börjar lida mot sitt slut!

Japp så var även denna dag slut. Och jag han att träffa älsklingen en liten stund. Dock inte lika länge som jag hde hoppats men vi ses ju imorgon. Så kan det gå när älsklingen jobbar^^ men imorgon är det ju fredag och då ses vi ju hoppas jag iallafall. Men nu har jag städat lite i mitt rum( plockar upp det sista i morgon) lovade mamma att städa hela huset så det är väl bara att börja någonstans. Eller vad säger ni^^ Men nu ska jag sätta mig och kolla lite på matten som jag skulle gjort idag, men istället så gick jag på golfbanan i det vackra vädret. Mycket skönare och mycket roligare!!!! Tack Lisa för en härlig dag, det måste göras om någon dag!!!
Men nu blir det matte plugg en stund och sedan så blir det att sova!

Jag har suttit och funderat på hur många vattendroppar det finns i en fors. Men jag har nog konstaterat att det inte går att räkna ut^^
/Andrea Grönqvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0