Dagen!


Nu har jag verkligen gjort allt jag orkar med idag. Älsklingen kom och hämtade mig efter idrotten och så har vi bakat chokladbollar. Så att älsklingen har något gott att äta imorgon när vi ska ha en lång mys kväll( eller vi ska ha en hel mys helg^^ Underbart) och så har han såklart 1½kg fyllt påskägg också. Bara för att han är så himla underbar!!! Men när älsklingen hade åkt hem efter att vi typ hade somnat så har jag plockat upp i mitt rum och sedan konstaterat att jag behöver hjälp med matten så jag måste sätta mig och läsa igenom exemplena men det orkade jag inte idag så jag skrev över lite kemi( så att jag har alla kemi A genomgångar på ett ställe så att det bara är att läsa igenom dom till Kemi B sen^^) tyckte det var roligare. Men jag är himla trött nu och jag ska lägga mig i sängen( ligger på madrassen på golvet för jag har bädat rent till imorgon^^) Men ja ni vet ju att jag lever och imorgon så ska jag försöka att uppdatera lite bättre. Men det är så tråkigt när man inte har någon kamera att ta kort med:( Men man får väl se om man kan fixa fram en kamera och ta kort med^^
Hoppas att ni har haft en bra kväll för det har iallafall jag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0