...

Nu är jag hemma från älsklingen och har firat hans mamma klart. Eller jag kan inte påstå att jag firade henne så mycket men jag var där och sa grattis och åt god mat. Är fortfarande propmät. Men det är skönt att vara det någon gång ibland. Han ju att se älsklingen ett tag i alla fall. Och det är ju alltid skönt det men vi ska ses mer imorgon eftersom han ska gå upp så tidigt imorgon så var han tvungen att fixa lite saker och duscha. Så vi kände att det var bättre att ses imorgon. Men nu sitter jag i älsklingens mjukisbyxor. ( bästa byxorna som finns) och ska fixa lite saker och så ska jag packa upp alla mat varor mamma och pappa kommer hem med snart. Men ikväll blir det att se på film och bara ta det lugnt. Men ni får ha det så bra ni ikväll!

Mys bland alla kuddat blir det idag, fast på madrassen på golvet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0