Fan vad jag saknar dig!!!!!

Okej nu ger jag upp det är väl bara för min del att erkänna att jag aldrig kommer att kunna leva utan älsklingen. Jag älskar honom för mycket för att förlora honom. Idag har jag inte gjort annat än att tänka på vad vi har gått igenom tillsammans. Och nästa månad har vi varit tillsammans ett helt år^^ Fatta vad mysigt. Och mamma frågar alltid om jag är lika kär nu som jag var när vi träffades. Och jag kan säga att jag är mer kär idag!!!! älsklingen är helt underbar. Och nu sitter jag i min säng( eller på madrasen på golvet) och saknar min älskling. Tur att han kommer hit ikväll. eller jag tror att han gör det iallafall. Men jag är sjukt tröt och sliten och jätte snorig, och så har jag inte duschat efter stallet för jag har typ suttit och sovit. Den tycker jag är bra. Men nu tänkte jag att jag skulle hoppa i duschen och sedan sätta mig i sängen och bara ta det lugnt!!! Vad tycker ni om den planen?^^

Titta så himla söta:)


Kommentarer
Postat av: Stuffstuff - Den proffsiga bloppisen!

Sugen på nya plagg eller fler prylar?

Kika då in på min proffsiga bloppis!

www.stuffstuff.blogg.se



-inte som alla andras.

2011-04-20 @ 17:32:10
URL: http://stuffstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0