Fettis dag!

Idag ska brosan och jag köpa fettis mat. Så himla gött. Äter köpmat minst en gång varje helg kanske inte så bra men det är ju därför jag tränar. Men vi ska nog äta på kebab baren bara för att det är så jäkla gott. Säger bara mumms mumms. Men älsklingen ska äta hemme eftersom att dom ska äta tacos och så åt han kebab till lunch idag. Sedan har jag laddat upp med en stor naturgodis påse till idag. Men jag vet inte om jag vill ha vindruvorna som står i kylskåpet istället, jag får se hur det bli. Går jag in på Ica så blir det att köpa en banan och en apelsin och sedan lite vaniljkessela^^ och sedan göra fruktsallad för jag är sjukt sugen på det. Men vi får se hur det går. Har iallafall inte öpnat naturgodispåsen som jag köpte när jag var med Lisa neråt^^^Tycker det är duktigt av mig. Men nu ska jag lägga mig och sova innan älsklingen kommer upp från duschen. Säger bara att jag har inget blodsocker kvar och jag orkar inte göra ett skit mer än att ligga i sängen. Förstår mamma nu varför hon inte vill att jag ska flytta hemifrån för när jag inte har något blodsocker så går jag bara och lägger mig och sover. Men det gör ju inte att man blir piggare på morgonen så då skippar jag både kvällsmat( om jag måste göra det själv) och  sedan frukost med^^ Ine bra Andrea ur att vi ska käka kebab snart^^

Bild på mig i sommras^^
/Andrea

Kommentarer
Postat av: sanna

fin bild :D

2011-04-29 @ 23:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0