Fika med familjen!

Har precis ätit lördags fika med hela familjen( dock inte älsklingen) slängde ihop lite chokladbollar så att dom andra hade något att fika på. Sedan så blev det två skorpor med ost och ett kanel knäcke för min del. Mums säger jag bara. Men jag är lite depp idag vet inte varför det kan vara för att pappa jämnt ska trycka ner på en. Men jag ska bara damma och sedan så ska jag gå ut och gå en sväng. Känner att det kan vara dags att röra på sig även fast jag inte är humör på det. Vill bara ligga inne och gömma varenda fett valk. Men jajja man ser ju olika ut och jag tycker om mina ben. Dock inte min mage. Vad tycker ni om/ inte om med er själva? Men nu ska jag ta tag i städningen^^

Säger bara att det var mumsigt^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0