Fixat hela dagen!

Idag har älsklingen och jag varit duktiga. Gick upp tidigt och åkte ner och köpte frallor på Sandelius till hela familjen. Sedan blev det att äta frukost med hela familjen och det var himla mysigt. Blev en riktigt stor frukost kan man ju säga med flingor och en fralla. Mumms. Sedan så började vi att städa mitt rum. Och sedan tyckte älsklingen att jag kunde hjälpa mamma att byta däck. Men det slutade med att jag skruvade bort och älsklingen skruvade på. Det tyckte jag var bra. Sedan har jag suttit i solen medens älsklingen har tvättat sin bil. Den blev himla vacker/ snygg. Hjälpte faktiskt till lite tills alla sprayer kom in i bilden^^ Men nu har vi precis ätit lunch och älsklingen är ute hos sina släktingar från GOtland( säger bara att Kaj är rolig) så nu ska jag hjälpa mamma lite med tvätten och sedan så ska jag sätta mig och baka lite chokladbollar till imorgon. Och självklart kommer älsklingen att få en burk med för att han är så otroligt söt och hjälper mig hela tiden^^




Bild bomb på älsklingen^^

Farfars gamla motorcykel^^

Japp nu har vi ett bevis på att jag försökte^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0