Godmorgon!

Har typ precis vaknat och jag tänkte väl gå upp och duscha snart. Halsen är lite bättre men jag väntar nog med att träna idag så att det inte kommer tillbaka. Det vill jag verkligen inte!!!!! Och eftersom det är lite så är jag väl inte helt frisk=( Men det ska nog gå över om jag tar det lugnt idag. Eller vad tror ni?
Okej nu sitter jag och saknar min älksling till tusen. Jag hatar alla jävla äckliga små barn. Jag vill ha min älskling ifred kan ni bara låta mig få ha de? Tack!!!!!! Men idag så bjuder skolan på matte, svenska och fysik. Sedan så ska jag hem och plugga kemi, laga mat och vänta på att min underbara älskling kommer^^Men nu kanske man ska göra lite nytta^^

Titta så himla söt!!!


Kommentarer
Postat av: sanna

Hoppas marcus sakt att de inte va ja som skicka de där meddelandet/ alla meddelandena!!!! Det var linn svensson!

2011-04-12 @ 10:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0