Good morning,let the stress begin!

Japp då var det torsdag igen och jag är helt slut. Det skulle inte sitta fel med en sovmorgon. Som min älskling har, tycker det är lite fusk. Är snor trött och vill bara såóva. Men idag måste man hoppa till skolan. Ví har tyska( måste prata med Christina om nationella proven att jag inte kommer att klara det:( )biologi( kan funka) och sedan matten som vi kommer att få en ton läxa i. Men sedan efter lunch har vi bara idrott och så ska jag gå iväg och träffa älsklingen hela eftermiddagen. Skönt att bara ta det lugnt^^ Men nu måste jag skynda mig och göra mig iordning så att jag kommer i tid till tyskan^^

Sova vad skönt!!!!!
/ Andrea Grönqvist


Kommentarer
Postat av: Marcus

Älskar dig sötnos:) ses ikväll älskling :) <333

2011-04-28 @ 11:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0