Grattis pappa!

Idag fyller världens bästa pappa år. Även fast man kan bli lite smått iriterad på honom ibland men det är smällar som man får ta. Menar vad våre ens pappa om han inte var iritterande. Men nu har mamma och jag pysslat klart för idag tror jag. Hunnit med stallet, städat det sista och börjat förbereda maten så mycket som det går. Känns skönt och jag har även hunnit duscha. Nästan rekord.
Istallet gick det svin bra men det började inte så  bra. Först så ramlade en tjej av en ``galen´´ häst. Och jag som egentligen inte ville rida så många ut första gången jag red på Tingeling blev lite mer nervös men sedan när vi kom iväg så gick det himla bra. Och Tingeling och jag galopperade två gånger och det gick jätte bra båda gångerna. Svin kul!!!!!!! Var lite nervös i början av rid svängen men det släppte när vi kom till steniga baken och det blev en sådan där mysig ränsa hjärnan sväng^^ Men nu kanske man ska fixa det sista till pappas födelsedag menar han fyller ju ändå 42 idag!

Ända skillnaden är att han inte har mer grått hår^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0