Hahaha!

Nu har mamma och jag köpt en onödig pryl igen. Men den här är riktigt kul faktiskt. Och mamma betalade så det är  bara ett plus. Ska använda den tio minuter om dagen så att jag får lite fastare kropp. Kommer bli kul och se om det blir något resultat^^ Men om ni inte redan har räknat ut det så är det en vibrations platta och jag har redan testat den i 15minuter och det kändes i kroppen lite gran. Men nu ska jag krypa ner i sängen och se på film för jag antar att älsklingen har glömt bort mig eller något. Så jag lägger mig och ser på film och sedan så ska jag sova. Känner mig trött och sliten men jag vill inte sova själv. Har tårarna upp till halsen bara för att älsklingen inte är här. Men jag får se hur det går denna skolvecka att sova själv. Det brukar ju tyvärr inte gå så bra att sova utan älsklingen=( Men nu börjar filmkvällen med mig själv=(

Nu ska fettet bränas, eller allt skin ska dras åt lite så att man märker lite skillnad^^
/Andrea Grönqvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0