Har inte blivit lurad!

Okej idag ät det första april och jag har inte gått på något skämt men Hanna och Linda försökte att lura mig på kvällen man det gick inte jätte bra. Tycker jag har varit duktig eller jag Lars lurade alla i klassen att vi inte skulle få ha någor höstlov och bara sitta och plugga matte hela dagen men jag menar man kan ju inte säga att man har blivit lurad om alla gick på det^^. Men nu sitter jag, älsklingen och André i sängen och ser på film. Vi var ute och åt och kan säga att jag är proppmätt åt upp allt( fast marcus och delade på ett grillspett på grillstugen) Mumms och sedan så blev det massor av naturgodis och åka runt lite med bilen. Men nu sitter vi här allihop och ser på film. Tjo så hooo på er så länge^^.

'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0