Idrottsdag!

Idag har alla på skolan( förutom handel) idrottsdag. Kommer att bli svin kul!!! Vi ska ha som en tävling i sporthallen, där vi tävlar klass viss. Kommer att vli så jäkla kul. Dock är maten jätte äklig idag så jag har pakat ner en mummsig fralla och så har jag tagit med mig en banan. Säger bara mumms. Men det ska jag nog överleva på eller vad tror ni^^ Och sedan efter blir det att träffa älsklingen och sedan stallet. Mycket bra dag tror jag att det kan bli! Men nu måste jag nog byta om och sedan så ska jag försöka att göra något tidsinställt inlägg. Men annars så återkommer jag i kväll!!!

Detta hade jag på mig igår glömde att vissa det^^
/ Andrea Grönqvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0