Invigid den nya kategorin ordentligt!

Nu kan ingen säga att jag inte har uppdaterat flitigt på recept fronten. Men jag tänkte att ni skulle få en försmack på kategorin. Men jag kan säga såhär att jag har gett upp matten nu. Men jag har hunnit med att göra alla sidor vi måste göra. NU har jag ju bara kvar de sidor som är bra att göra. Roligt. Men efter två timmar så känner jag att huvudet är rätt så segt. Men jag tar en paus nu och sedan så ska jag fixa mig iordning för att träffa älsklingen. Äta pappas goda pasta med sås och sedan så ska jag träffa min underbara älskling som jag saknar sijukt mycket. Mne matten tog mig min träningstid idag. Två och en halv timme. Vad kul. Men man kanske kan lura med älsklingen på en liten promenad. Men vi får se hur trött han är. Men nu ska jag se på barnprogram och vänta på att maten blir klar för jag börjar att bli vrålhungrig men jag hör att pappa håller på med maten. Så jag hoppas att den är klar till fem^^
Men ha en fortsatt bra kväll alla mina söta läsare!

Jag borde inte äga en systemkamera^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0