Jag tycker till!

Och man ska inte tycka till egentligen men jag kan tycka att det är okej ibland. Och jag tänker tycka till om lite olika saker i det här inlägget. Men jag menar inget illa mot någon eller så men det är bara tankar som ligger i mitt huvud just nu. Så det blir hiss eller diss!

Sommarvädret: verkligen älskar sommarvädret vi har haft på vårat påsklov. Menar det är ju ingen som kan klagga på att det har varit dåligt iallafall. Menar det har ju nästan varit soligt hela tiden. Och det bästa är att det har varit varmt. Så man har kunnat ha shorts på sig och sedan inte behöva frysa( iallafall inte på dagen, senare på kvällen har det ju varit lite små kyligt) Det är så underbart att känna att sommaren är påväg och jag hoppas att det blir vamare så fort som möjligt. Och alla som är imot värme ska jag slå ner, minst 30 grader varmt och jag är nöjd. Men det brukar ju alltid vara kallt på valborg så man får väl inte ha för ståra förhoppningar. Men man kan ju hoppas att det inte blir kalt då^^

Bikini: Jag älskar att gå runt i bikini( när folk inte glor) dock har jag ett problem iår. Jag måste ha en ny och jag letar som en galning. Men jag tror att jag har hittat den perfekta som jag ska beställa efter min födelsedag. Så det är bäst att dom har den kvar. Men jag tänker dock inte vissa den fören jag har fått hem den. Så det blir en liten överraskning.

Uteserveringar: Är så himla skönt när man ser att alla resturanger i stan börjar att plocka ut uteserveringar. Så att man kan sitta där sena kvällar äta god mat eller bara sitta och fika. Underbart^^Det betyder verkligen sommar!!

Kläningar i mängder:Åhhh nu nör sommaren kommer så kommer man ju kunna ha kläning nästan varje dag. Fatta så jävla underbart. Älskar att gå omkring i klänning och bara ett par ballerina skor. Så himla skönt+ att man blir inte så varm på sommaren som om man skulle gått omkring i långbyxor och tröja^^

Min underbara pojkvän: Och självklart ska jag hissa världens bästa pojkvän. Han är helt underbar och vi gör allt tillsammans. Och jag vill inte att något ska ändra sig. Jag älskar honom verkligen så mycket. Skulle kunna döda för hans skull!!Han är verkligen underbar. Man kan inte få en bättre pojkvän som verkligen bryr sig. Och det bästa av allt är att jag vet att han älskar mig^^

Och mina underbara vänner får man ju inte glömma:Har även världens bästa vänner som lyssnar och ställer upp om man behöver hjälp( blev lite ledsen att Hanna och Linda inte frågade om jag ville med på bio, men men det kommer väl fler gånger)

Mina solglassögon: Det är väl det bästa med sommaren att man får gömma sina ögon bakom ett par snygga bågar. Verklignen älskar det. Måste köpa ett par nya snyggingar till denna sommar, börjar bli en traditon att mins köpa ett par solglassögon per sommar. Så det får jag ju inte bryta. Måste bara hitta ett par bra ju!

I Sverige pratar man svenska! Okej jag börjar med att dissa alla utläningar som pratar sitt hemspråk på gatorna. Det är något jag stör mig väldigt mycket över. Jag bryr mig inte om de pratar de när de är hemma men när man är ute i samhället eller i centrum så tycker jag att man kan prata svenska faktiskt. Visst det är ett svårt språk att lära sig men nu när Sverige är så snälla och låter dom fly hit så tycker jag att det minsta kravet är att de ska lära sig svenska. Punkt slut. Man ska kunna göra sig förståd på det språk som landet pratar tycker jag. Och jag måste punktera att är man turist är det helt okej att inte kunna landets hemspråk. Men ska man bo i det så blir det en helt annan sak. Man måste ju kunna handla och komunisera med andra människor. Men ett plus till alla utläningar( eller de som jobbar på snabbmat ställena) är att ni gör sjukt goda pizzor/ kebab. Så ni är nog ändå rätt så bra att ha- Det här är inte riktade mot invandrare så att jag inte tycker om dom som personer utan jag tycker det är fel att inte prata landets egna språk!!!!

Huvudärk: Den dissar jag hårt kan jag ju säga. Gick omkring hela dagen igår och hade huvud värk och det var inget trevligt kan jag ju säga. Ett huvud som bultar är inte alltid det roligaste. Jag menar man kan ju inte tänka på ett sikt och så fort man rör sig så får man ännu mer ont.

När vågen vissar större siffror: När vågen vissar att man har gått upp. Det är inte kul. Som tur var så finns det ju något att göra åt det. Eller vad säger ni det är ju bara att börja träna!

Gå upp på morgonen: Jag hatar det verkligen. Jag vill bara ligga kvar i sängen hela dagen( och det är precis det jag kommer att göra imorgon^^) Men det är så jobbigt att gå upp. Speciellt om det är måndag eller dagen efter ledighet. Och det värsta är ju när man blir väkt av väckarklockan. Skulle kunna dränka den i badkaret eller något sådan. Menar man vill ju sova ut tills man vaknar själv. ( så det är vad jag tänker göra hela helgen, SOVA UT!!!!!)

Raka benen: Fatta hur jävla tråkigt det är att sitta och raka benen varje gång man duschar. Det är det tråkigaste som finns. Det tar så lång tid och så får man inte ha brottom för då så skär man sig på rakbladet. Det är inte kul allas ju. Man borde komma på ett enklare sett att fixa det. Eller en maskin som tar bort allt hår föralltid. Det våre mycket bättre( på tal om det så måste jag nog raka mina ben idag även fast jag gjorde det i förgår)Men ett plus för nyrakade ben är att det ger en sådan underbar känsla att ha på sig pjamasbyxor efteråt eller lägga täcket på. Och det blir extra skönt om man har haft på lotion^^

Glassögon:Jag dissar verkligen att ha glassögon det är sjukt jobbigt. Man får lite ont i huvudet när man inte har dom på och dom blir så kladdiga så att man inte ser igenom glasset( älsklingen du är väldigt duktig på att sätta näsor i glasset) och sedan när man har dom på sig så är dom bara ivägen. Inte bra alls. Tur att jag ska önska mig linser i födelsedags present^^


Kommentarer
Postat av: lindis

vi trodde ju inte du skulle va hemma :( hade ju varit roligare om du hade vart med såklart!! men vi får se till att det blir snart igen :) vad ska du göra på valborg? :D smsa eller nått :P <3

2011-04-22 @ 16:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0