Kan inte hålla mig borta!

Okej det är helt stört hur svårt det är att inte hålla på med datorn. Men jag är tillbaks och även min syn. Jag ska gå och ta på mig lite smink och sedan så ska jag beje mig och fira älsklingens mormor. Morfar kommer att döda mig eftersom han tyckte att jag skulle vara hemma och ta det lugnt idag. Men det kan ju inte vara så ansträngande att fira någons mormor? Eller. Men jag är lite nervös med det får man vara anser jag. Men jag måste fixa det sista innan älsklingen kommer. Hoppas att ni har haft en bra dag och att ni kommer att få en bra fredagkväll. Får se om jag uppdaterar mer ikväll. Beror lite på hur jag ser och vad jag känner för^^

Hade ju hellre gått omkring med de här skönheterna än att ha på mig mina tråkiga glasögon. Men man får väl nöja sig med det man har^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0