Kläder!

Jag skulle inte tacka nej till någon av dessa skönheter. Jag ska kolla efter de här nästa gång jag åker in till stan och se om det är någon som skulle kunna passa i min garderob. Man var ju tvungen att önska sig något av älsklingen.  Jag fick inte bara önska mig frukost på sängen. Det tyckte jag var lite taskigt. Men 6 maj så ska vi troligtvis in och kolla på bio så då blir det att kolla på födelsedags present till mig. Men jag hoppas att jag hittar någon snygg klänning, skulle vilja hitta en lång klänning som passar mig men vi får väl se annars så har jag ju lite alternativ som jag kan kolla på.  Men troligtvis så blir det att önska sig en av dessa långklänningar (om någon sitter bra, och självklart den som jag tycker mest om) Och så ska jag nog köpa den korta klänningen själv. Menar jag har ju fåt mitt studiebidrag då ju^^ Och så ska jag nog införskaffa mig ett par nya ballerina men jag vet inte vilka av dessa ni kanske kan vara med och bestämma. Tar gärna i mot tips!

Men jag tänkte ni kunde få se vad jag tänkte spendera majs studiebidrag på. Man måste ju köpa presenter åt sig själv med^^

Jag önskar mig någon av dem av älsklingen i vädelsedags present jag ska bara in och prova vilken som passar mig bäst^^Den vänstra är från Hm och kostar 500kr och den högra är från Gina och kostar ungefär 400kr. Helt okej om ni frågar mig. Dom är lugnt värda det hoppas bara att de passar!

Sen ska jag själv köpa den här skönheten och slå in till mig själv. Jag hoppas att dom har den i butiken när vi åker in annars så får jag beställa den för jag måste verkligen ha den^^

Sedan ska jag plocka hem ett par av dessa skönheter men jag vet inte riktigt vilken färg än men det kommer väl att märkas^^

Tänk en lån klänning med inga band och sedan det här halsbandet. Super snyggt. Kommer från Gina för 129:-

Och nu när jag kollade runt på internet så hittade jag den här super snygga toffsen från gina. Den kostar 20kr och jag måste verkligen ha den^^

 


Kommentarer
Postat av: Emiliaaa

hihi vilken snygg klänning den i mitten :)

hur tänkte du ha toffsen? en snygg slarvig hästsvans kanske? :)



åh, du måste posta lita bilder sen ;)

2011-04-24 @ 12:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0