Kul med feber på Valborg!

Jätte kul att ha feber på Valborgsmäsoafton. Inte precis. Men jag har iallafall klätt på mig lite kläder. Och tar min tjocka höst jacka på mig eftersom Valborg alltid är kall och det regnar alltid så jag förutser att det kommer att bli så i år med.  Men nu ska jag sätta mig och plugga lite matten inan jag ska gå bort och äta hos älsklingen.
Åhhhh jag vill inte ha feber man blir ju så hängig då=(
Hoppas att ni har en trevlig valborg och drick inte för mycket alkohol bara^^

Såhär ser jag ut idag, tänker inte frysa mer än vad jag redan gör pågrund av febern!!!!
/Andrea Grönqvist


Kommentarer
Postat av: Lisa J

Vad fin du blev i håret Andres :D. Du har ju ofta feber :(. Vi ses imorgon<3

2011-05-01 @ 11:11:54
URL: http://lizzyblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0