Kvällspasset

Han att träffa älsklingen efter hela idrottsdagen( skriver mer om den i ett annat inlägg lite senare eller imorgon) Men han var jätte söt och kom och hämtade mig från sporthallen och då så åkte vi ner och handlade åt hans mamma. Tycker älsklingen har börjat ta mer ansvar hemma( kan klart flytta hemifrån med honom^^) men sedan åkte vi hem till mig lite snabbt så att jag han att bytta om och sedan laga lite mat till Filip som jag hade lovat. Menar han kan ju inte ens stecka köttbullar och koka makaroner. Så jag var en snäll syster och gjorde det åt honom. Sedan så åkte vi hem till älsklingen( bråkade med mamma i telefonen för att hon blev galen för att jag åkte till älsklingen när hon snart var hemma när hon igentligen skulle komma hem om en timme) mitt blodsocker försvan iallafall oss älsklingen och jag höll på att ramla när vi skulle gå ner och äta. Hamburgare och pommes. Säger bara mumms. Hamburgare med bröd med det är ju super gott. Kommer leva på taco och hamburgare och pommes när jag flyttar hemifrån^^ Men älsklingen tyckte nog att det var lite enformigt eftersom han åt det till lunch igår och kvälls mat igår och nu idag så åt han det till kvällsmat igen^^ Men när det är hamburgare så tänker jag iallafall inte klaga! Och typ en liten stund efter så kom mamma och Jeane och hämtade mig och så åkte vi till stallet.
I Stallet: Vi skulle avmaska alla hästar idag och det är ju lite svårt för Pernilla och springa runt där aldeles själv. Så vi hjälpte till och springa runt och jaga hästar. Men jag slutade som barnvakt åt Ellen. Men hon sov men de ville inte lämna henne själv. Så jag satt typ och kukelura lite. Men när de hade plockat in alla som skulle in och gett alla avmaskningsmedel så red jag iväg på Tingeling ute i skogen. Mycket skönt att rida själv. Klättrade lite men jag ska klättra mer nästa onsdag tror jag! Men när jag red tillbaka så ringde älsklingen och kollade att allt var bra. Skönt att sitta på hästryggen och prata i telefon faktiskt. Sedan blev det bara att göra iordning i stallet eftersom mamma och Jeane fortfarande red. Så vid nio så åkte vi hem. Men det funkar väl att åka hem så sent ibland. Men nu sitter jag med håret i en handuksturban och luktar killschampo för jag var tvungen att ta pappas eftersom mitt var slut^^ Så jag stinker kille men jag får väl överleva^^ Men nu ska jag fixa lite och sedan ska jag sova. Mycket skönt säger jag bara eftersom jag börjar bli rätt så trött och jag längtar rätt så mycket till frukosten imorgon. En fralla med mycket pålägg. Mumms säger jag bara. Men nu ska jag sova och dröma söta drömar om älsklingen. Hörs imorgon!!!

Tingeling syns inte så mycket men hon står ju i bakgrunden iallafall^^

Ps. På söndag kommer jag inte att ha Tingeling eftersom att det är vlaborg på lördag så jag väljer att vara hema och ta det lugnt och så ska jag ta hand om min älskade pojkvän om han blir bakis^^ Det tycker jag låter som en bra plan!
/ANDREA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0