Ledigheten är slut!

Nu börjar dagen att lida mot sitt slut och jag sitter i solstolen i trädgården i bara linne och shorts. Super skönt. Men det hade varit mycket trevligare med lite sällskap. Men älsklingen åkte precis hem( han skulle ut till sin mormor och tvätta sin bil men han kommer nog tillbaka senare och säger God nattt hoppas jag) Men idag har vi inte gjort så mycket. Jag har varit en enda stor sengångare men det kanske man kan förstå när man har varit uppe sent hela helgen( från i torsdags) och ändå gått upp skapligt. Och sedan har jag inte sovit så bra måndag- torsdag. Eftersom jag inte har sovit med älsklingen. Så idag är jag nog mer sliten än vad jag var innan lovet. Men det har varit skönt med lov och jag skulle inte tacka nej till en vacka till faktiskt. Det skulle ju inte skada kan jag ju säga. Men nu har jag magen full med grillat och sitter och päser i solstolen och ska nog gå in och hämta en tröja och dra på mig ett par byxor så kan jag sitta här hela kvällen. Men idag så blir det ingen träning även fast det är måndag (k'nner inte för det men det blir att ta tag i det imorgon för då drar jag ner till gymmet direkt efter skolan. Tycker att det låter himla bra faktiskt. Menar jag har ju gått upp ett kilo nu i påsk så det är dags att plocka bort det igen. Eller vad tycker ni?) Men nu ska jag somna om i min solstol och vänta på älsklingen. Jag hoppas att ni ha haft en bra påsk i år, vad har ni gjort? Min har iallafall varit super bra. Och jag har självklart firat nästan hela påsken  med älsklingen så den hade inte kunnat bli bättre^^

Det var inte länge sedan jag tog det här kortet, typ två månader sen, eller det är exakt två månader sedan. Helt stört att det blivit så varmt och att all snö har smällt så snabbt. Jag hoppas att det håller i sig och blir en bra sommar^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0