Mamma i Ullared

Mamma är så super snäll. Kom hem från Ullared nyss och hade med sig massor av fina saker till mig. Fatta hur gullig min lilla mamma är. Älskar henne oehört mycket. Så imorgon så skulle jag vilja överraska henne med frukost med hela familjen( händer inte så ofta eftersom älsklingen inte alltid kan vara här=() Men jag hoppas att älsklingen kan hjälpa mig imorgon. Men det inebär att vi måste gå upp skapligt och det tror jag inte att han vill. Han är rätt så sliten efter den här veckan och det förstår jag.
BTW det var lite halv tråkigt ute hos ´Marcus mormor men jag tyckte Kaj var frän. Men det är inte som våran släkt kan jag ju säga. Men man kan ju alltid hoppas att den blir så. Men det är bra att ha olika sidor. Eller hur^^ Maten var iallafall svin god och jag åt verkligen massor. I mängder. Men det var ju så gott^^ Får träna som ett svin i veckan eftersom jag missade träningen idag pågrund av mina ögon. Inte kul!!!!!Men nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma tillbaka eftersom han är iväg och fixar en sak med sin bil. Hoppas att det går bra bara och att inget händer min älskling^^
Här har ni några av fynden mamma gjorde åt mig

Ett par underbara shorts som jag kommer att leva i i sommar^^(
Bilden blev dock uppochned men det får la gå^^)

Super sötta muffins formar. Blir att baka till mitt födelsedags kalas med släkten. Och inte lite heller^^

Och jag behövde nytt nagelack och gissa om inte socker sötta mamma kom hem med det^^

Hårspänen det behövs alltid

Fina detaljerd

Lite nödvändiga saker

Nya recept block så jag kan hitta mer recept^^

Och mina underbara nya skärp^^

Den är lite mörkare i verkligheten. KOmmer absolut att bli favorit väskan i vår/somma

Och nya trosor^^
+ strumpyxor, ett svart linne, ett vitt linne och så var det något mer^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0