Mätt som ett troll men godis sugen som ett monster!

Jag tror att Matte har någon slags hemlig plan på att göra mig fet. Allvarligt allså. Han mat är ju så jävla god och jag tog två gånger. Men va fan man äter ju bara sådan mat någon gång ibland. Men efterrätten var jag duktig tog bara lite fruktsallad. Men jag invigde min nya tröja. Tycker verkligen om den. Men nu ska jag vänta på älsklingen och sedan får vi se vart kvällen leder. Hoppas att ni har en bra kväll ni med!


Min underbara tröja;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

den översta t-shirten har ju jag med ;D (fast rostbrun typ :P) du får smsa när du ska ha den så vi inte kommer i samma xD haha :D<33

2011-04-02 @ 22:35:49
Postat av: Anonym

/lindis

2011-04-02 @ 22:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0