Min underbara Pippi- tröja!!!!!

I tisdag kväll så kom min älskade mormor bort med min underbara Pippi-tröja. Som jag redan har skrivit så kommer jag att leva i den i sommar. Men tänk er så underbart när det blir lite svalare på kvällarna, bara kunna krypa ner i tröjan och sedan sätta sig i älsklingens knä. Sena kvällar med mycket vänner och mys med älsklingen. Hoppsa verkligen att det blir många kvällar man åker någonstans och grillar med kompisar och badar och allt sådant, ffatta vad kul. Och då är det bara jag som har en super snygg Pippi-tröja tack vare mn underbara mormor. Fata vilket jobb det måste vara att göra en hel tröja till stora mig. Om man jämför med lilla Alva och Elsa. Men jag säger det igen mormor TACK du är super snäll!!!!!!!

Jag har en också^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0