Mot stallet!

Nu åker mamma och jag iväg mot stallet. Ska bli himla kul att göra det faktiskt.Rida Tingen lite gran. Hoppas att det går bra bara. Får se om jag rider ut själv. Har ingen lust att vara i ridhuset när Mamma ska ha lektion och Pernilla är där för då får man höra hur mycket fel man gör och jag känner inte att jag orkar det såhär tidigt p dygnet. Fattar inte att jag orkade upp.

Efter stallet ska jag städa och baka lite. Men jag ska bara städa i mitt rum^^ Sedan så ska jag lägga mig i solstolen och sola mitt lilla ansikte lite tänkte jag. Blir bara att ta det lugnt känner jag. Är svin trött och jag vill ju ha någon energi kvar när älsklingen kommer hit. För just nu är det han som står i centrum i mitt liv. Inget annat. Allt kretsar runt honom. Jag lovar!!!!!

Men nu måste jag skynda att klä på mig, hörs sen!

Jag undrar vad jag ska baka, det måste ju vara utan ägg eftersom Elsa ska kunna äta. Förslag?( inga nötter heller)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0