Nu blir det idrott!

Nu sitter vi i omklänings rummet och taggar med Spotify till Idrotten. och jag har kidnappat Lisas dator. Mohahahaha. Men efter att vi har slutat så ska älsklingen komma och hämta mig och sedan så ska vi hem och baka. Mycket roligt. Mycket mysigare att baka när älsklingen är ju med. Men måste ner och handla lite så att man kan baka massor. Men är kamera lös den här helgen eftersom pappa har med sig i kameran till Berlin. Men det kommer upp Berlin  bilder på söndag så att ni kommer att få lite bilder. Men jag får väl leta lite på gamla bilder de här dagarna^^ Men nu blir det att sova lite till är lite trött. Åhhh snart så kommer jag att träffa älsklingen. Jippi. Tjooo heeeejjjj så länge!!!

Hahaha bild från Lisas dator när killarna skulle prova tjejkläder på nollningen^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0