Ögonen slår snart ihop!

Nu har älsklingen åkt hem:( Det tycker jag inte om men det är väl sådant jag kommer att få leva med tills vi har flyttat hemifrån. Men det var skönt att höra hur det hade varit på kryssningen. Och himla skönt att se hans vakra ögon igen. Ni kommer aldrig att förstå hur mycket jag älskar honom. Och han betyder allt för mig. Men nu ska jag gå och lägga mig och dröma om min underbara älskling och mat^^. Men imorgon blir en tajt dag kan jag ju säga men det ska nog funka ska ni se. Men skolan kommer att bli riktigt tufft och sedan så måste jag pallra mig ner till gymmet också. Gick ju inte ditt idag. Så det är bara att kämpa på imorgon kan jag ju säga. Och sedan så ska jag provrida TIngeling imorgon. Hoppas att det går bra så att jag får ha henne några dagar i veckan. Skulle vara himla kul faktiskt. Hoppas hoppas hoppas att Ullrika tycker att det går bra. Men jag ska rida lektion för Pernilla så det ska nog lösa sig^^

Tänk vad fränt det skulle vara att ha sådanhära läppar. Kommer ett inlägg lite längre fram som handlar om läppar^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0