Okej!!!!!!

Nu är jag trötta på alla Volvo raggare som inte har gjort iordning sin bil det minsta och ska gasa och dumma sig som fan. Tycker att det är helt okej att man är ute och kör bil sent på nätterna men inte när det låter som flera lasbilar/ traktorer är ute och kör. Man kan ändå ha lite respekt för att det är skola imorgon och att alla små barn sover. Menar jag förstår alla tanter som blir arga ibland. Snälla grabbar fixa er ett par snygga åk om ni ska köra det är det jag är mest iriterad på att alla kör omking i skrot högar. Se till att fixa iorning bilen så att den åtminståden ser lite snygg ut!!!!!!! Då är det helt okej hur högt den än låter^^

Helt okej att köra omkring som en jävla dårre när den ser ut som bilen till höger, annars behöver man ju inte ens ta ut bilen om det finns massor av rost fläckar på den^^ Näää nu har jag fått ut lite ilska på volvo gänget som väckte mig. Se fan till att fixa bilarna lite snyggare tack!!!
/ Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0