Önskar mig av mamma och pappa!



Vill ha en fin mys dress som man kan softa i hemma oss älsklingen på älsklingen

Och så vill jag ha ett par nya pjamasbyxor bara för att jag vill ha något fint när jag sover och det är så tråkigt att lägga pengar på själv^^

Och sedan så önskar jag mig att kolla ögonen ordentligt och bytta glas om det behövs. Man kan ju hoppas att man inte behöver det. Men jag har en känsla av att jag har fått sämre syn men det kan man ju hoppas att man inte har fått det. Men sedan så ska mamma och jag köpa endags linser så att jag kan ha det om jag inte vill ha glasögon. som på gymmet exempelvis och typ dagar man bara vill slappa hos älsklingen. Skönt. Men det är väl det som jag önskar mig av mamma och pappa iår. Och jag tycker inte att det är något onödigt. Men linserna/ glasögongen står högst på listan^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0